Neem contact op. We staan klaar om te helpen!
Bij Velour staat jouw tevredenheid op de eerste plaats. We moedigen je aan om contact met ons op te nemen bij vragen, zorgen of feedback, want ons toegewijde team staat altijd klaar om je te helpen.
Als u al besteld heeft verzoeken wij u om uw ordernummer bij uw reactie te vermelden.
Als u nog niet besteld heeft verzoeken wij u om aan te geven om welk product uw vraag gaat.
Contactformulier
FAQs
Verzenden jullie wereldwijd?
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kun je contact opnemen met onze klantenservice om de bestelling te wijzigen of te annuleren. Zodra het pakket is verzonden, is dit helaas niet meer mogelijk.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, na het afronden van je bestelling ontvang je automatisch een bevestigingsmail met alle details. Controleer ook je spamfolder als je de e-mail niet meteen ziet.
Welke betaalmethodes accepteren jullie?
Je kunt veilig betalen metalle gangbare creditcards(zoals VISA, Mastercard en AMEX) en viaIdeal,Bancontact & Klarna
Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
We verwerken je bestelling binnen1 tot 3 werkdagen. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een e-mail met jetrack & trace code.